Czy maglownica w Crosswagonie bardzo różni się od tej w wersji przednionapędowej?
Wiem że jest inna (numer EPR), ale na czym polega różnica?
Wiosną musiałem zmienić drążek kierowniczy i okazało się że maglownica zaczyna cieknąć a ponadto ma luz na tulejkach. Dziś, zmieniając koła na zimowe, zauważyłem odłupany kawałek mocowania magla po prawej stronie auta. Najprawdopodobniej za sprawą mechanika który niedawno wymieniał sprzęgło. Potrafię zrozumieć że śruba się zapiekła i przy wykręcaniu pękło. Nie potrafię zrozumieć dlaczego mi o tym nie powiedział...
Cóż, potrzebują maglownicę na szybką podmianę. Kupno używanej z Crossa może nie być łatwe więc chodzi mi po głowie kupno takiej od przednionapędówki i oddanie jej do regeneracji. Obawiam się tylko że różnica może polegać właśnie na rozmieszczeniu punktów mocowania.
Czy jest tu ktoś kto miał możliwość porównać je ze sobą?
Dodano po 25 minutes:
Po części odpowiem sobie sam:
Szukając po numerze EPR znalazłem ofertę Intercas na regenerowaną maglownicę GKN (Spidan). Wg katalogu tejże firmy, ta mama maglownica pasuje do GTA, TS i 4x4. Hmmm. Albo GKN się myli albo są takie same. A jeśli są takie same to na czym polega różnica wg Fiata że inne numery części nadał?