Przy wymianie magla miałeś zablokowana kierownicę ? Nie machnąłeś się czasem o obrót ? Żebyś zaraz nie wymieniał w takim przypadku zwijaka od poduchy kierowcy.
MES full -> ABS -> błędy - zobaczyć co:
1. jak czujnik skrętu:
- parametry (steering angle - powinno byc w okolicy 0* dla kół na wprost) jeśli tak jest to skasować błąd i obserwować zachowanie wskazań przy kręceniu kierownicą. Jeśli nie to:
a) Regulacje -> steering angle calibration -> wykonaj, ale wcześniej koła ustaw na wprost
2. jak zgłasza inny błąd, np czujnik prędkości koła to sprawdzić ten czujnik czy sie nie uszkodził przy wymianie magla.
Ostatnio edytowane przez danus77 ; 09-07-2016 o 12:21
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Ok dziękuje Panowie za pomoc - działa! Co do zablokowanej kierownicy to nie zrobiłem tego, a podczas wymiany magla w samochodzie był synek braciaka i moja córka więc sobie pokręcili nią trochę. Faktycznie po podpięciu było 720* na czujniku skrętu, wszystko udało się skalibrować, że teraz przy jeździe na wprost pokazuje ok 0*. Wszystko udało mi się zrobić pełnym FES. Jeszcze raz dziękuję za pomoc
Ale 720* to są 2 obroty kierownicą. Upierdzieli Ci się w końcu taśma pod kierownicą od poduchy. Jak nie chcesz przestawiać na fizycznie kiery, to ją chociaż zdemontuj i odkręć zwijak o te 2 obroty, tylko w dobrą stronę.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Dobrze, że mi o tym napisałeś. Jak będę miał chwilę to się tym zajmę. Dzięki