Nie możesz podłączać szeregowo próbnika z cewką , opór próbnika jest tak duży że cewka nie ma "siły" podciągnąć.
Możesz szeregowo z cewką podłączyć żarówkę samochodową , a próbnik podłącz równolegle do cewki.
Witam.
Miałem identyko problem w swojej GT. Pierwsze objawy to sporadyczny brak reakcji mechanizmu na wciśniecie przycisku otwierania czy to z pilota czy z kokpitu. Trzeba było kilka a później nawet kilkakrotnie wcisnąć, żeby bagażnik otworzył się, aż przyszedł moment kiedy mechanizm całkowicie odmówił posłuszeństwa. Rozebrałem mechanizm, podłączyłem silniczek "na krótko" pod zasilacz i ...działa, podłączyłem miernik pod przewody... wszystko ok,napięcie dochodzi, więc trochę zrobiła się zagadka. Pomyślałem więc tak jak tu wyżej ktoś napisał, że napięcie dochodzi ale prąd za mały. Taki objaw jednoznacznie mówi, że któraś z wtyczek, połączeń nie przewodzi prądu tak jak potrzeba. Zabrałem się ostro do czyszczenia wszystkich wtyczek i ... Voilà! Zaśniedziałą wtyką okazała się ta pod kierownicą przy bezpiecznikach
Sorrki za słabą jakość fotki.
Ja mialem podobny problem i przez przypadek naprawilem - odlaczylem calkiem akumulator na 10 minut bo walczylem z alternatorem i jak podpialem z powrotem to zapiszczaly czujniki w aucie i zaczely dzialac zamykanie drzwi i klapa bagaznika ze srodka.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned one... it's like having really great sex that leaves you with an embarrassing itch." Jeremy Clarkson o Alfa Romeo