Witam.Czy mieliście do czynienia z tym błędem ?Wiem że coś z pompą paliwa.Dodam,że auto pracuje normalnie,spalanie na poziomie 7l/100km,przebieg 180000km
Witam.Czy mieliście do czynienia z tym błędem ?Wiem że coś z pompą paliwa.Dodam,że auto pracuje normalnie,spalanie na poziomie 7l/100km,przebieg 180000km
Ponawiam pytanie nikt nie zna tego błędu ?
No panowie ,odświeżam temat.Nikt nie ma pomysłu na ten błąd?
Witam. Jeżeli chodzi o znaczenie błędu to: Pierwotny obwód zasilania elektrycznego pompy paliwa-Wadliwe działanie
Witam odgrzeję kotleta. Mam problem z odpalaniem auta. Wkładam kluczyk, słyszę pompę z tyłu auta, w tym czasie grzeją świece (świece wszystkie sprawdzałem, grzeją dobrze, przekaźnik świec dostaje napięcie i podaje je do każdej świecy - sprawdzone) No i cykam start, auto odpala o po sekundzie gaśnie. Przy kolejnej próbie odpalenia wywala mi błąd P0230 oraz P0380. Czyli błędy od pompy paliwa oraz od świec...
Jakieś pomysły ?
http://www.forum.alfaholicy.org/156/...lad_p0230.html
Loguj ciśnienie paliwa oczekiwane i zmierzone podczas rozruchu. Błąd może wskazywać na niepoprawnie działający regulator ciśnienia paliwa.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Szpadel żeby 10tego tematu nie zakładać dotyczącego P0230
Panowie, czasem zapala na ,,strzała", czasem za 4tym razem. Kolejny objaw jest taki że wyskakuje CHECK na desce po uruchomieniu silnika ( nie za każdym razem ) i o dziwo samochód jedzie normalnie, czasem jest tak że po uruchomieniu silnika, przejechaniu dosłownie 5 metrów i wyłączeniu silnika CHECK`a już nie ma. Kolejny objaw jest taki ( miałem 2 razy ) silnik zagrzany, stoję w korku i ni z tego ni z owego silnik gaśnie i nie można go uruchomić - awaryjne, fajeczka na chodniku + chuje w moja stronę = wsiadam po około 5 minutach, wkładam klucz odpalam i jadę dalej z CHECKIEM - poza błedem na desce samochód pracuje normalnie bez żadnych spadków mocy itp itd. parkuję załatwiam co mam załatwić i CHECKa na desce nie ma o.O
Wymieniona została pompa elektryczna w zbiorniku paliwa, i dalej jest to samo
Zamówiłem zawór SCV, czyli regulator ciśnienia paliwa, ten który jest w pompie CR - trafna diagnoza?
Logi z uruchomienia silnika 3 x pod rząd:
Ostatnio edytowane przez sebawroc ; 27-09-2016 o 19:05